Πρώην επικεφαλής PlayStation Studios: Οι gamers είναι άδικοι με τα remasters
Written by Oμάδα Σύνταξης Z on 20/01/2025
Και τονίζει ότι πρέπει να τα στηρίζουν!
Πρόσφατα, ο Shuhei Yoshida, πρώην επικεφαλής των στούντιο του PlayStation και μια από τις πιο αναγνωρίσιμες προσωπικότητες στη βιομηχανία των video games, μίλησε ανοιχτά για διάφορα θέματα που απασχολούν τους gamers και τη βιομηχανία. Στη συνέντευξή του στο podcast Kinda Funny, ο Yoshida, που τα τελευταία χρόνια έχει εστιάσει στην υποστήριξη των indie developers, προσέφερε μια σπάνια ματιά στα παρασκήνια της δημιουργίας παιχνιδιών και στις στρατηγικές αποφάσεις που επηρεάζουν εκατομμύρια παίκτες παγκοσμίως.
Αυτή είναι η πρώτη μεγάλη συνέντευξη του Yoshida μετά την αποχώρησή του από την ηγετική θέση στο PlayStation, γεγονός που την καθιστά ιδιαίτερα ενδιαφέρουσα. Ανάμεσα στις πολλές αποκαλύψεις του, ξεχώρισαν τα σχόλιά του σχετικά με τα remakes, τα remasters και τα PC ports — που συχνά γίνονται στόχος κριτικής από την κοινότητα των gamers του PlayStation.
Με τα σχόλιά του, ο Yoshida προσπάθησε να ρίξει φως στις επιχειρηματικές και δημιουργικές αποφάσεις πίσω από αυτά τα projects, τονίζοντας τη σημασία τους για τη βιωσιμότητα της βιομηχανίας και την υποστήριξη των μεγάλων first-party τίτλων. Μεταξύ άλλων ανέφερε χαρακτηριστικά πως οι παίκτες πρέπει να στηρίζουν τα remasters αν τους αρέσουν τα μεγάλα first-party παιχνίδια του PlayStation.
Στο απόσπασμα που ακολουθεί, ο Yoshida μιλά για την κριτική που δέχεται η στρατηγική της Sony όσον αφορά τα remasters και υποστηρίζει ότι οι fans ενδέχεται να παρερμηνεύουν τη σημασία τους.
Τι έχεις δει ή ακούσει που κάνουν λάθος οι fans, που δεν καταλαβαίνουν σχετικά με τη δημιουργία των παιχνιδιών;
Ο Hermen μερικές φορές δέχεται κριτική για το ότι κάνει υπερβολικά πολλά remasters. Πιστεύω ότι οι άνθρωποι που παραπονιούνται σχετικά με αυτό σκέφτονται μάλλον ότι ο Hermen το κάνει αυτό αντί να κάνει κάτι νέο ή κάτι σπουδαίο. Ωστόσο, είμαι σίγουρος ότι αυτά τα remasters φτιάχνονται από είμαι dedicated ξεχωριστή ομάδα ή από porting ομάδες ειδικά για τις PC εκδόσεις.
Επομένως, δε νομίζω ότι θυσιάζει τίποτα κάνοντάς το αυτό. Αλλά το να κάνεις remakes ή remasters είναι πολύ οικονομικότερο όσον αφορά την παραγωγή και δημιουργούν επιπλέον έσοδα και φέρνουν νέους παίκτες στο IP, ειδικά όταν κάνεις κάποιο port στο PC. Όλο αυτό φέρνει αρκετά έσοδα για να συνεχίσουν οι επενδύσεις στους μεγάλους τίτλους, στα μεγάλα single-player παιχνίδια που πλέον κοστίζουν τόσο πολύ που χρειάζονται αυτά τα επιπλέον έσοδα των remasters και των PC ports.
Αρά, οι fans, αν τους αρέσουν τα first-party παιχνίδια, όπως τα μεγάλα single-player παιχνίδια, πρέπει να υποστηρίζουν τον Hermen όταν κάνει αυτά τα ports και τα remasters, για να μπορεί να συνεχίσει να επενδύει σε αυτά τα σπουδαία νέα παιχνίδια.