Κάλια Αντωνίου και Στέργιος Μπίλας κυριαρχούν στα 100μ. ελεύθερο στο 94ο εθνικό πρωτάθλημα κολύμβησης
Written by Oμάδα Σύνταξης Κ on 19/05/2025
Εξαιρετική Επίδοση στο Εθνικό Πρωτάθλημα Κολύμβησης
Ο Στέργιος-Μάριος Μπίλας, αθλητής του Ολυμπιακού, **κατάφερε** να κερδίσει το πέμπτο του χρυσό μετάλλιο στο 94ο εθνικό πρωτάθλημα κολύμβησης Ανδρών-Γυναικών ανοικτής κατηγορίας, καθώς και το δεύτερο στη κατηγορία Νέων Ανδρών-Νέων Γυναικών Κ23, το οποίο διεξάγεται στο Ποσειδώνιο κολυμβητήριο Θεσσαλονίκης και ολοκληρώνεται τη Δευτέρα (19/5).
Εντυπωσιακή Δύναμη στα 100μ. Ελεύθερο
Ο Μπίλας νίκησε στον αγώνα των 100 μέτρων ελεύθερο με χρόνο 49.74 δευτερόλεπτα, διασφαλίζοντας έτσι τη θέση του στην κορυφή. Δεύτερος ήταν ο Κωνσταντίνος Εγγλεζάκης από τον ΑΝΟΓ, με επίδοση 50.37, και τρίτος ο 33χρονος Χρήστος Κατραντζής του Παναθηναϊκού, με χρόνο 50.44. Σε δηλώσεις του, ο Μπίλας ανέφερε: «Έκανα το τρεμπλ για το οποίο ήρθα. Όλο το πρωτάθλημα για εμένα ήταν μια προπόνηση. Ελπίζω και στο παγκόσμιο της Σιγκαπούρης να κάνω περήφανοι τον κόσμο». Αυτή η νίκη προσθέτει ακόμα περισσότερη αίγλη στην καριέρα του, επιβεβαιώνοντας την αφοσίωση και την αθλητική του ικανότητα.
Η Υπεράσπιση του Τίτλου από την Κάλια Αντωνίου
Η Κάλια Αντωνίου, αθλήτρια του ΠΑΟΚ, εξαιρετικά υπερασπίστηκε τον τίτλο της στα 100 μέτρα ελεύθερο, πετυχαίνοντας εντυπωσιακή επίδοση 54.66 δευτερολέπτων. Άλλες δύο αθλήτριες ακολούθησαν, με τη Νικόλ Μεριζάι από τον Ναυτικό Όμιλο Αλεξάνδρου να κατατάσσεται δεύτερη με χρόνο 56.21 και την Άννα-Αυγούστα Βλάχου του Ολυμπιακού τρίτη με 56.36 δευτερόλεπτα. Η Αντωνίου, μιλώντας για την επίδοσή της, δήλωσε ταπεινά: «Μετά από αρκετούς αγώνες έκανα καλό χρόνο». Η επιτυχία της όχι μόνο ακολούθησε τις προσδοκίες, αλλά και ενίσχυσε την υπογραφή της ως μιας εκ των κορυφαίων αθλητριών στο άθλημα.
Αυτές οι επιδόσεις δείχνουν την εξέλιξη και την αφοσίωση των Ελλήνων κολυμβητών σε διεθνές επίπεδο, επιβεβαιώνοντας τη δύναμη και την ποιότητα του ελληνικού κολυμβητικού ταλέντου.