Α.Σ. Άρης Δέχεται την Πρόταση Μεταβίβασης Μετοχών της ΚΑΕ Άρης
Written by Oμάδα Σύνταξης Κ on 27/06/2025
Η Πρόταση Μεταβίβασης Μετοχών της ΚΑΕ Άρης Εγκρίθηκε
Το Διοικητικό Συμβούλιο του Ερασιτέχνη Άρη ανακοίνωσε με ενθουσιασμό το βράδυ της Παρασκευής (27/6) ότι έγινε αποδεκτή η πρόταση του επενδυτικού ομίλου για τη μεταβίβαση των μετοχών της ΚΑΕ Άρης. Το ζωτικής σημασίας αυτό βήμα φέρνει την ομάδα πιο κοντά στην υλοποίηση ενός συμφωνητικού που μπορεί να σηματοδοτήσει μια νέα εποχή για την καλαθοσφαιρική ομάδα.
Ανακοίνωση του Διοικητικού Συμβουλίου
Σύμφωνα με την ανακοίνωση:
«Ο Α.Σ. ΑΡΗΣ ανακοινώνει ότι στη συνεδρίαση του Διοικητικού Συμβουλίου του Ερασιτέχνη, η οποία πραγματοποιήθηκε απόψε (27/06) στα γραφεία του συλλόγου, έγινε αποδεκτή η πρόταση του επενδυτικού ομίλου για την μεταβίβαση των μετοχών της ΚΑΕ ΑΡΗΣ Midea.»
Ο πρόεδρος του Α.Σ. Άρης και αντιπρόεδρος της ΚΑΕ Άρης Midea, Λευτέρης Αρβανίτης, παρουσίασε λεπτομερώς την πρόταση του επενδυτικού ομίλου, τονίζοντας τις επαφές που έγιναν το τελευταίο χρονικό διάστημα προκειμένου να επιτευχθεί αυτή η συμφωνία με την ΚΑΕ. Καθορίστηκε επίσης το στρατηγικό πλάνο που υπάρχει για την «επόμενη μέρα» του Άρη. Το Διοικητικό Συμβούλιο ενέκρινε ομόφωνα την πρόταση, γεγονός που δείχνει τη συνεχιζόμενη στήριξη και την ενότητα εντός του συλλόγου.
Το Επόμενο Βήμα
Το τελικό βήμα σε αυτή τη διαδικασία είναι η Έκτακτη Γενική Συνέλευση του Α.Σ., η οποία θα πραγματοποιηθεί την Τετάρτη 2 Ιουλίου στις 19:00 στο «Nick Galis Hall». Η συνεδρίαση θα έχει ως μοναδικό θέμα την πρόταση του επενδυτικού οργανισμού για τη μεταβίβαση των μετοχών της ΚΑΕ. Όλα τα μέλη που είναι τακτοποιημένα οικονομικά θα έχουν δικαίωμα ψήφου, διασφαλίζοντας έτσι τη συμμετοχή τους σε αυτή την καθοριστικής σημασίας απόφαση.
Η επιτυχής ολοκλήρωση αυτής της διαδικασίας αναμένεται να προσφέρει νέες ευκαιρίες και προοπτικές για την ομάδα, ενισχύοντας τη θέση της στον τομέα του επαγγελματικού μπάσκετ και διευρύνοντας το πλάνο ανάπτυξης και επιτυχίας της ΚΑΕ Άρης.
Επιμέλεια: Βασίλης Αγριτάκης