Current track

Title

Artist

Ευρυδίκη Βαλαβάνη: Μαμά για πρώτη φορά – Η τρυφερή φωτογραφία από το μαιευτήριο με τον γιο της

Written by on 14/07/2025

Κοινοποίηση

Ευτυχείς Στιγμές με το Νεογέννητο Γιο της

Σε μια από τις πιο ευτυχισμένες φάσεις της ζωής της βρίσκεται η Ευρυδίκη Βαλαβάνη, η οποία γέννησε τον γιο της την Παρασκευή 11 Ιουλίου. Μαζί με τον σύζυγό της, Γρηγόρη Μόργκαν, καλωσόρισαν στον κόσμο το νέο μέλος της οικογένειας τους και απολαμβάνουν τις ανεκτίμητες πρώτες στιγμές με το μωρό τους.

Η γνωστή δημοσιογράφος και παρουσιάστρια δεν κρατήθηκε και μοιράστηκε την ευτυχία της με τους ακολούθους της στο Instagram, δημοσιεύοντας μια συγκινητική φωτογραφία που απεικονίζει το χεράκι του νεογέννητου. Με τον ενθουσιασμό να φαίνεται δια γυμνού οφθαλμού, κάθε ανάρτηση της γίνεται και ένα γλυκό χτύπημα στην καρδιά των fans της.

Το πρωί της Κυριακής 13 Ιουλίου, η Ευρυδίκη έκανε μια ακόμη ανάρτηση από το μαιευτήριο, μοιράζοντας ένα τρυφερό στιγμιότυπο της ίδιας να κρατά in αγκαλιά τον γιο της. Με μια λιτή αλλά γεμάτη συγκίνηση λεζάντα «Ημέρα δεύτερη», έλαβε αμέσως δεκάδες ευχές και σχόλια αγάπης από τους ακόλουθούς της, οι οποίοι την υποστηρίζουν σε αυτή τη νέα της διαδρομή στην μητρότητα.

Αυτό το νέο κεφάλαιο της ζωής της Ευρυδίκης ξεκινά με χαρά και αγάπη, και οι followers της παρακολουθούν με ενδιαφέρον την εξέλιξη της οικογενειακής της ζωής, μοιράζοντας την προσωπική ευτυχία της.

Μείνετε ενημερωμένοι για τις καινούργιες εξελίξεις στην οικογένεια της Ευρυδίκης Βαλαβάνη και ακολουθείστε την στο ταξίδι της μητρότητας.


Current track

Title

Artist