Έντονη είναι την τελευταία περίοδο η ανομβρία στη Χίο, την ώρα που οι γεωτρήσεις στερεύουν ή δίνουν ακόμα και υφάλμυρο νερό. Το φράγμα στο Γεφύρι, δεν έχει ακόμη ολοκληρωθεί, με αποτέλεσμα η δημιουργία νέων μονάδων αφαλάτωσης, να είναι μονόδρομος.
Ρεπορτάζ Θ. Πυλιώτης