Μετά την ολοκλήρωση της συζήτησης με τον Γιάννη Βρούτση, οι αδερφοί Αγγελόπουλοι παραχώρησαν δηλώσεις στην κάμερα της ΕΡΤ, υπογραμμίζοντας ότι οι τελικοί του πρωταθλήματος θα συνεχιστούν κανονικά.
Η επίμαχη συνάντηση διήρκεσε δύο ώρες και, σύμφωνα με τους ιδιοκτήτες του Ολυμπιακού, η κυβερνητική βούληση για την ολοκλήρωση του πρωταθλήματος είναι ξεκάθαρη.
Οι Δηλώσεις των Αγγελόπουλων
«Η βούληση της κυβέρνησης είναι ξεκάθαρη. Θέλει το πρωτάθλημα να τελειώσει»,</strong δήλωσαν οι αδερφοί Αγγελόπουλοι. «Η κυβέρνηση είχε διάθεση να πραγματοποιηθούν τομές σε κάποια ζητήματα. Υπήρξαν εντάσεις κατά τη διάρκεια της συζήτησης, αλλά καταλήξαμε σε συμφωνία. Αναλύθηκαν όλα τα θέματα που αφορούν το πρωτάθλημα και είναι ξεκάθαρη η κυβερνητική βούληση. Υπάρχει και η ατομική ευθύνη, και πιστεύουμε ότι οι τελικοί θα συνεχιστούν»,</strong προσέθεσαν.
Η συνάντηση αυτή υπογραμμίζει την ισχυρή επιθυμία των αδερφών Αγγελόπουλων να προχωρήσουν οι διαδικασίες του πρωταθλήματος, διασφαλίζοντας παράλληλα τη συνεργασία με την πολιτική ηγεσία για την επίτευξη αυτού του στόχου.