Διάλογος Μπαρτζώκα – Καβαλιεράτου για τις μεταγραφές: “Είμαστε στην αγορά, οι πρόεδροι δεν μου έχουν χαλάσει χατίρι”
Written by diktio diktio on 08/11/2023
Ο Γιώργος Μπαρτζώκας μίλησε ενόψει του αγώνα με την Μπασκόνια (9/11, 19:15, Novasports Prime και LIVE από το SPORT24) για την 7η αγωνιστική της EuroLeague και έπειτα από ερώτηση του Σπύρου Καβαλιεράτου τόνισε ότι ο Ολυμπιακός είναι στην αγορά για παίκτη, προσθέτοντας ότι οι αδελφοί Αγγελόπουλοι δεν του έχουν χαλάσει χατίρι.
Ο Γιώργος Μπαρτζώκας μίλησε στο πλαίσιο της Media Day του Ολυμπιακού ενόψει του αγώνα με την Μπασκόνια αγώνα της Πέμπτης (9/11, 19:15, Novasports Prime και LIVE από το SPORT24) για την 7η αγωνιστική της EuroLeague και είχε διάλογο με τον Σπύρο Καβαλιεράτο στην σύνδεση που έκανε το “Show Must Go On” με το ΣΕΦ για το ενδεχόμενο μεταγραφικής ενίσχυσης των “ερυθρόλευκων”.
Ο τεχνικός του Ολυμπιακού παραδέχθηκε ότι λόγω των τραυματισμών και των ατυχιών που έχουν εμφανιστεί η ομάδα του Πειραιά κοιτάζει πράγματι την αγορά, ωστόσο τόνισε ότι θα γίνει κίνηση μόνο αν υπάρξει ένας παίκτης που θα μπορέσει να κάνει την διαφορά.
Συγκεκριμένα, έπειτα από ερώτηση για τον Σπύρο Καβαλιεράτο σχετικά με το αν ξέρει τι γράφεται στα social media και αν θέλει ο ίδιος παίκτη ή οι αδελφοί Αγγελόπουλοι απάντησε:“Εγώ δεν έχω social media και δεν με επηρεάζει. Μου μεταφέρουν τι λέγεται και τι πιστεύει ο κόσμος. Εσείς οι δημοσιογράφοι λέτε ότι ο Ολυμπιακός χρειάζετα δύο παικτες. Θα ήθελα να μου πείτε αν εννοείται τους 2 παίκτες που λείπουν (σ.σ Σίκμα, ΜακΚίσικ) ή αυτούς τους δύο και άλλους δύο, δηλαδή τέσσερις παίκτες“.
Με τον Σπύρο Καβαλιεράτο να αναφέρει ότι η συζήτηση αφορά να γίνουν δύο προσθήκες, ο τεχνικός των “ερυθρόλευκων” απάντησε: “Ξεκινώντας από την περιφέρειά μας ο ΜακΚίσικ θα επανέλθει στις επόμενες μέρες. Σε σχέση με την περσινή ομάδα έχουμε ήδη +1 παίκτη στην περιφέρεια με τον Μπραζντέικις. Αν παίξει και ο ΜακΚίσικ, θα έιμαστε +2. Πώς θα καταφέρω εγώ να αξιοποιήσω όλους αυτούς τους παίκτες; Είμαστε ανοιχτοί στην αγορά. Είχαμε συμφωνήσει με τους προέδρους να κάνουμε αν χρειαστεί μεταγραφές με εξωφρενικά ποσά. Ο Ολυμπιακός πρόσφερε ποσά κόντρα στην λογική μας, κάτι που εγώ είμαι αντίθετος. Για κάποιο λόγο κάποιες μεταγραφές δεν έγιναν.
Συμφωνήσαμε πως όταν η ομάδα μπει και παίξει, η εικόνα που θα μας δοθεί, αν πονάει κάπου η ομάδα, αν έχει κενό, τότε θα γίνει κίνηση. Δεν έχουμε πλήρη εικόνα σχετικά με το τι μπορεί να δώσει η ομάδα, επειδή δεν είναι ποτέ πλήρης. Και όλο αυτό είναι αλυσίδα, γιατί αν κάποιος χτυπήσει και κάποιος παίξει περισσότερο τραυματίζεται αυτός στην συνέχεια. Συν τις άλλοις εμείς είχαμε 7 παίκτες στο Παγκόσμιο , που σημαίνει ότι αυτοί οι παίκτες είναι είναι κουρασμένοι σωματικά και πνευματικά.
Κοιτάμε την αγορά. Αυτό το “πάμε να πάρουμε παίκτη” όμως είναι σχετικό γιατί έχει σχέση με το επίπεδο της ομάδας. Για να παίξει άμεσα ένας παίκτης πρέπει να είναι πολύ μεγάλης κλάσης. Η ομάδα έχει δημιουργήσει προσδοκίες την τελευταία διετία, πέρυσι ήμασταν πρώτοι όλη την σεζόν στην EuroLeague και κατακτήσαμε ό,τι μπορούσαμε στην Ελλάδα. Πρέπει να φέρουμε δηλαδή καλύτερο παίκτη από αυτούς που υπάρχουν ή έναν παίκτη που θα μας δώσει ώθηση με την ποιότητά του.
Οι πρόεδροι δεν μου έχουν χαλάσει ποτέ χατίρι σε θέμα για ανανέωση παίκτη, ή προσθήκη. Αυτό που έχει συμβεί είναι το αντίθετο.
Εγώ έχω το εξής κανόνα και αυτός δεν αλλάζει. Τους παίκτες που έχουν βοηθήσει την ομάδα να κατακτήσουν ό,τι εγχώριο τίτλο υπάρχει , τους στηρίζω. Δεν σημαίνει ότι επειδή έμεινε ένα μήνα εκτός ο ΜακΚίσικ θα τον αλλάξω. Δεν θα το κάνω ποτέ αυτό,. Είναι σημαντικός για τον Ολυμπιακό και δεν θα τον πουλήσω. Αν πρέπει η ομάδα να βοηθηθεί, οι πρόεδροι μου έχουν δώσει το ελεύθερο να το κάνω”.