Άγιος Παΐσιος: Η σειρά που σαρώνει την τηλεθέαση και ξεπερνά το MasterChef
Written by Oμάδα Σύνταξης Κ on 08/04/2025
Δυναμικές Κατατάξεις στην Τηλεθέαση: Ανατροπές και Ανταγωνισμός
Η σειρά «Άγιος Παΐσιος: Από τα Φάρασα στον Ουρανό» διατηρεί την κυριαρχία της στους πίνακες τηλεθέασης, καθιστώντας την κορυφαία επιλογή για τους τηλεθεατές. Το MEGA συνεχίζει να απολαμβάνει απαράμιλλη δημοτικότητα, με την εκπομπή να ξεχωρίζει όχι μόνο στο δυναμικό κοινό (ηλικίες 18-54) αλλά και στο ευρύτερο κοινό, αποδεικνύοντας την ικανότητά της να προσελκύει θεατές όλων των ηλικιών.
Η μάχη για τη δεύτερη θέση φαίνεται να είναι σφιχτή, με το MasterChef να καταγράφει αξιόλογα ποσοστά. Συγκεκριμένα, η εκπομπή διατηρεί ένα ισχυρό ποσοστό 15,3% στο δυναμικό κοινό. Ακολουθεί ο «Άγιος Έρωτας» με ποσοστό 13,6%, δίνοντας έναν ιδιαίτερα σφιχτό ανταγωνισμό. Το Grand Hotel ακολουθεί με ποσοστό 11,5%, σημειώνοντας μια αξιόλογη παρουσία. Αντίθετα, η ταξιδιωτική εκπομπή Reunion αντιμετωπίζει δυσκολίες, συγκεντρώνοντας μόλις 6,4% ποσοστό.
Στο ευρύτερο κοινό, η πρωτοκαθεδρία του «Αγίου Παϊσίου» είναι χαριστική, φτάνοντας το 19,9%. Ωστόσο, οι σειρές Grand Hotel και Άγιος Έρωτας δίνουν σφοδρό αγώνα, σημειώνοντας 15,9% και 15,8% αντίστοιχα. Η παρουσία του MasterChef στο σύνολο είναι αξιοσημείωτη, καταγράφοντας 12,2%, παρόλο που είναι λιγότερο εντυπωσιακή σε σύγκριση με το δυναμικό κοινό. Από την άλλη, η εκπομπή Reunion αδυνατεί να προσελκύσει το ενδιαφέρον, κλείνοντας με 6,6%.
Η συνολική εικόνα της τηλεθέασης αποτυπώνει τη δυναμική παρουσία της δραματικής σειράς του MEGA, καθώς και την αξιόλογη σταθερότητα του MasterChef και των υπόλοιπων σειρών. Η αδυναμία της ταξιδιωτικής εκπομπής να ανταγωνιστεί ισχυρές σειρές υπογραμμίζει την ωριμότητα και τη γνώση των τηλεθεατών όσον αφορά τις προτιμήσεις τους στην ψυχαγωγία. Οι τηλεθεατές φαίνεται να προτιμούν τις δυναμικές και δραματικές αφηγήσεις, ενισχύοντας έτσι τη συνεχόμενη ανοδική πορεία των σειρών που καταφέρνουν να αγγίξουν την καρδιά τους.